19 август 2017 г.

Maybelline 24K Nudes палитра - ревю

Здравейте,

Днешният ми пост е едно завръщане и подновяване на рубриката за ревюта на продукти. В момента съм в търсене на добри палитри със сенки за очи на добри цени и така попаднах на този продукт. Ако вие имате любими палитри от дрогерийната козметика, моля напишете ми ги в коментари. :)  Палитрата на Мейбълин е сравнително нов продукт от тази година. Много ми хареса цветовата комбинация и веднага щом я видях реших, че трябва да се пробва.




Първото нещо което ми направи впечатление беше задната страна на опаковката. Доста ми хареса идеята да съчетаят цветовете и да ги опишат точно кой и къде да се сложи, така че да се получи желаният ефект. Има вариант за съчетаване на 4 цвята, на 3 и на 2. Като това прави общо 13 визии с една палитра, която съдържа само 12 сенки.


 Това е страхотно особено за начинаещите в грима, или за несигурните точно кои цветове да използват в един грим. Когато имате дилема кой цвят и къде да го поставите винаги можете да видите описанието на гърба и това ще улесни денят ви!



Аз лично направих визия с първата "четворка" сенки от палитрата и цветовете се съчетаха наистина добре. Гримът можете да го видите тук.

Тъй като подробно обясних във видеото по-долу кои цветове са ми харесали с какъв завършек и покривност са, сега няма да се повтарям, а само ще обобщя.




Характеристики:
  • Име - Maybelline The 24 karat Nudes
  • Консистенция - пресовани
  • Завършек - матов, блестящ, перлен
  • Грамаж - 9.5 гр.
  • Made in Italy

Предмиства:
  • Много добро описание за употребата на палитрата на гърба на опаковката
  • 12 цвята в компактна форма
  • Мултифункционалност на цветовете - хайлайтъри и блясък за устни за постигане на 3Д ефект
  • Страхотни перлени нюанси


Недостатъци:
  • Блестящите цветове са с неравномерна консистенция и са трудни за смесване и надграждане

Оценка: 5 от 6

Съвети:
  • Задължително нанасяйте сенките върху някаква основа, за да може да получите реалните цветове от палитрата и да удължите времето за което те ще стоят върху очите ви.


Ето го и видеото с ревюто.
Абонирайте се за канала ми тук.



Материали използвани за грима във видеото:


Лице:



Очи:


Вежди:



Устни:




Не забравяйте да се абонирате за блога ми, за да не пропускате все по-интересните статии които съм намислила и също така за канала ми в YOU TUBE. Ако харесвате това което правя, моля подкрепете моя you tube канал и го споделете с приятели :) 
Целувки от мен и до скоро !!! :)


Instagram: @vessymineva
Pinterest: @vessymineva
Facebook: https://www.facebook.com/ElektraMakeUp/
URL: www.facestyle.eu

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...