12 август 2017 г.

Грим в тъмно лилаво с нова палитра

Здравейте,

Днес ще ви покажа какво сътворих с новата ми палитра на Maybelline The 24k Nudes, на която между другото очаквайте ревю съвсем скоро. Гримът се получи не точно както исках, защото сенките се оказаха не точно това което очаквах. За първи път я използвах за този грим и честно казано, все още не бях наясно с със слабите и силните и страни.



Лилавият цвят, който реших да използвам като акцент в грима във външната половина на подвижният клепач, се оказа не особено покривен и еднороден като консистенция. За това ми се наложи малко да си поиграя със него, докато го накарам да стои сравнително равномерно. И въпреки това не останах супер доволна от резултата. Всъщност останалите цветове които ползвах от нея са с доста по-добро качество от него.



Надявам се все пак видеото да ви е полезно, защото на него показвам определен вид техника на гримиране и на поставяне на цветовете, които можете винаги да замените с такива които харесват на вас. В случая допълнителните мигли които сложих, играят важна роля за завършеният вид на цялостната визия. Tе подчертават формата на окото, която съм създала със сенките, още повече.



Продукти използвани за грима:
Лице:


Очи:


Вежди:


Устни:


Ето го и видеото на грима:


Линк към видеото тук.

Не забравяйте да се абонирате за блога ми, за да не пропускате все по-интересните статии които съм намислила и също така за канала ми в YOU TUBE. Ако харесвате това което правя, моля подкрепете моя you tube канал и го споделете с приятели :) 
Целувки от мен и до скоро !!! :)

Instagram: @vessymineva
Pinterest: @vessymineva


Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...