12 август 2013 г.

Балсами за устни - първа част

Балсамите за устни - вълшебните помощници, не само за жените, те влизат в употреба и на мъже и деца. Всеки един човек поне веднъж в живота си е имал проблемът "напукани устни" балсамчетата са определено незаменими в тези случаи. Не само защото помагат и лекуват този симптом, но и защото са много лесни за употреба, удобни за носене в дамски чанти дори и джобове на якета, ухаят приятно и придават блясък на устните. Напукването може да бъде причинено от доста и различни неща част от тях са:
  • сух въздух, горещина и слънце
  • студен въздух през зимата
  • обща дехидратация на организма
  • стрес и тревожност
  • облизване на устните
  • дишане през устата
  • прекомерен прием на витамини и пр.



За мен напукването и разраняването на устните е патологичен проблем и не мога да живея и ден без овлажнител или балсам за устни, тъй като става доста грозна гледка. Също така имам ужасният навик да си ям устните и това утежнява още повече положението, за облизването да не говорим. Положението е такова, че дори да ги ям до кръв, те не ме болят защото са свикнали това да им се случва почти ежедневно. Дори и в дните когато не ги ям или чопля, те пак се пукат и кожата им се отделя за 1 ден и пада дори сама, поради навика вече на организма да регенерира клетките на това място, много бързо. В следствие на до тук изброените причини повечето от видовете балсами не ми действат или действат само за известно време. Принудена потоянно да сменям марките и съставките им, за да не се пристрастява кожата ми към тях.

Това са малка част от нещата които съм позвала или по-точно ползвам в последно време. Искам да споделя с вас впечатленията си от тях. Но подчертавам, че това са лични впечатления и не винаги са валидни за всички видове кожи.

Меден вазелин. Това е доста вълшебно чудо което открих преди 4-5 години, вече разбира се ефекта му върху моите устни е доста отслабен, понеже съм го ползвала доста време ежедневно. Ако не сте ползвали меден вазелин, си купете задължително, ефекта му е почти мигновен и може да се позва доста време без да има промяна в действието му. Аз имам 2 варианта, като единият е по-гъст и по-тежък, а другият малко по-лек като той трябва да се нанася по-често поради по-лесното му изтриване, попиване и пр. Купува се обикновенно от аптеката, има различни видове опаковки, но като цяло са с едно и също съдаржание - мед, вазелин и  добавки. Цената му варира между 1 и 3 лв. Ефекта му е толкова бърз и добър благодарение на многофункционалната му съставка мед. Меда има много свойства, част от които са да хидратира в дълбочина, да дезинфекцира и премахва токсините и да спомага за по-бързата регенерация на клетките. 



В резултат на съдържанието си този продукт е изключително обогатяващ и полезен. Съдържа: Ему олио, масло от ший, бадемово масло, пчелен восък, витамин Е олио. Изцяло натурален продук. Количество 25мл. Хидратира добре и предпазва устните от вредните външни влияния. Влиае добре на устните, чустват се по-меки и овлажнени, необходимо е обаче по-често нанасяне за запазване на този ефект. Аромата му е по-скоро неутрален, като на базово масло. Има сравнително лека консистенция и не утежнява. Цената му беше около 8 лв.


Това е един продукт който закупих от изложението "Произведено в България" тъй като съм фен на подкрепянето на българските производители особено тези на качествени неща, реших да си купя и това балсамче, както и още няколко продукта от същият щанд. Щанда беше за Мед и медени продукти, така че както се досещате и в балсамчето също се съдържа мед. Тъй като от известно време насам избягвам този тип балсами, имайки в предвид факта, че малко съм попрекалила с употребата им, не мога да изкажа конкретно мнение относно действието му. Като цяло усещането от него е сравнително по-изстудяващо и стоеше доста по-леко на устните от горните 2 вазелина закупени от аптеката. Както споменах купих и други неща и съм доволна от всички, така че го препоръчвам и на вас. Можете да ги намерите на следният адрес: http://www.chistpchelenmed.com/
Цената на кутииката беше 3 лв. за 5мл., сравнително скъпо за такъв вид покупка, но пък поне знаете, че е чист продукт.




Вазелин с масло от ший. Маслото от ший има дълбоко хидратиращо действие, може би най-силното от всики видове масла. Също така е и леко омазняващо, подходящо е за суха кожа. Аз не съм със суха кожа на лицето, но на устните ми тя определено е суха и всякакъв продукт със масло от ший, ми влиае доста добре. Цената му е около 8лв.





А-DERMA Медицинска козметика, можете да го намерите в аптеките. Съдържа хиалуронова киселина, за това този продукт е изключително добре хидратиращ, също има терапевтичен ефект. Имах един период в който устните ми бяха много зле, много ме боляха и нищо от познатите средства не помагаше. Този балсам ме спаси. Гледам да го ползвам в много критични случаи само, а не като ежедневен, за да може да ми действа при необходимост. Цена 12лв.





Himalaya herbals балсам за устни с какаово масло. Какаовото масло е много ценно масло за красотата на жената. То освен хидратиращите си свойства, притежава и антибактериални такива, които подпомагат за по-добрата хигиена на кожата. Аромата му е просто прекрасен, можете да се влюбите в него, поне аз лично съм. Цена - около 3лв.





Този продукт е от серията Dermalogica - Clean start smart mouth. Съдържанието му е следното: Витамин Е, Какаово масло и добавки. Има много приятен и свеж аромат на портокал. Формулата е изключително лека и освен, че ги омекотява и овлажнява, придава доста блясък на устните. Тази серия мисля, че не се продава в България, аз съм я закупила от интернет като цената на балсамчето беше около 16 лв. Ако не сте пробвали продукти на Dermalogica,  горещо ви препоръчвам да го направите. Серията Clean Start по принцип е за проблемна кожа, нея също съм я пробвала и имат някои наистина добри продукти, но това може би в друга статия по-подробно.






Следват няколко продукта от серията Biofresh. Първият от тях е балсам в кутиика Олив. Съдържа восък от маслина, масло от ший, натурален антиоксидант и UV филтър. Ароматът му е страхотен - лек кокос и съвпада с този и на другите продукти от серията. Изключително нежен към устните. Всички балсамчета от серията съм ги закупила от сергия в халите за продукти от Българска роза. Цената им беше по 2,50 лв. (ако не се лъжа)







Вторият е и може би фаворита ми от всички видове балсами в момента. Yoghurt of Bulgaria - съдържа UV филтър за предпазване от слънчевите лъчи, витамин Е - естествен антиокстидант, пчелен восък - изключително бързо регенериращо свойство, масло от ший, поддържа влагата в кожата. Ползвам го през целият ден и през ноща, дори не е необходимо много често нанасяне, без инзвънредни обстоятелства е достатъчно и 2-3 пъти през цялото денонощие. Аромата както споменах е уникален и ви се приисква да се мажете постоянно, но нужда за това не се усеща реално. Много съм доволна от него дано да продължи да ми действа повече време :)








И последното бижу от колекцията ми е с Rose of Bulgaria. Също има прекрасен аромат и почти същият състав като предишният балсам, само че някак нещо не му достига за да се мери с него.

Надявам се статията да ви е била полезна и информираща, ако иксате повече подобни публикации, пишете в коментарите, за какво точно искате да бъдат.
Меки и добре хидратирани целувки от мен и до следващият път :)))


---------------------------------------

xo xo Elektra make up

---------------------------------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...