2 май 2014 г.

Beauty blender - Made in China


Здравейте, мили мои

Днешната ми публикация е посветена на едни вълшебни гъбички наречени Бюти блендър. Названието им идва от марката на оригиналният продукт който можете да видите на първата снимка, а блендърчетата които имам аз са на следващите снимки. Аз не притежавам оригиналният продукт за това не бих могла да дам мнение за него, нито пък да го сравня с китайските му двойници. Злите езици твърдят, че разлика почти няма, но както казвам това не е мое мнение, а на болшинството от хора чиито ревюта съм гледала и чела. И все пак не това е тема на моето ревю, темата са само Китайските блендъри ;)

Оригинален Бюти Блендър
Лично аз съм много доволна от тях. Вършат страхотна работа. В последно време ги използвам много често и то с различни видове Фон дьо тени. Естествено не със всички резултата е така забележителен, но с професионалните ми за работа на KRYOLAN вършат чудеса. 

Както може би знаете има 2 варианта за използването им - сухи и мокри. Когато ги използвате сухи, ефекта е по-плътно нанасяне на продукта, а когато гъбичката е мокра ефекта е по-незабележим и покривността е по-малка. 

Китайски Бюти блендър
Естествено както можете да предположите имайки в предвид, че са произведени в Китай, различните форми и цветове имат различна плътност и дори понякога различен материал от който са направени. Например розовите яйцевидни които най-много наподобяват оригинала са осезаемо различни от другите на пипане и в мокро и в сухо състояние. На пазара има и много други цветове и варианти на формите, така че предполагам и те си имат своите различия. Но веднъж като им научите предимствата и недостатъците, те могат да ви бъдат незаменим помощник в гримирането, не само на вас самите, а и когато гримирате други хора. 




Съществено е да се знае, че по-голямото качество се определя обратно пропорционално на големината на порите в гъбата. А именно колкото по-малки са порите толкова е по-високо качеството и толкова по-добре можете да работите с нея.

На мен любимите са ми лилавите, закупила съм ги от  EBAY, без марка са просто Beauty Blender и са на над 10 пъти по-ниска цена от оригиналният бледър. Лично на мен ми трябва много добра и основателна причина да ги заменя с него, която все още не съм срещнала някъде.

Когато работя с него използвам потупващи движения. Продукта можете да си го "вземете" с блендъра, а може и директно да го нанесете на лицето и след това да почнете да го разнасяте. Освен за стандартното нанасяне на ФДТ, аз я използвам за смесване на контур и хайлайтър (когато правя такива с коректори и фдт) също така много  добре се дозира количеството нанесени продукти под-очите и съответно смесването им. Формата им е доста удобна за работа, единственото нещо което ми е някакъв вид проблем е това, че когато работя върху чуждо лице не мога да предценявам много добре силата с която да натискам, защото винаги се притеснявам да не смущавам клиентите по някакъв начин.




Характеристики:

  • Име - Бюти блендър
  • Цвят - розови и лилави
  • Материал - безлатексова гъба
  • Консистенция - меки попивателни
  • Покривност - в зависимост от това дали е мокра или суха, покривността с която нанася е от най-лека до почти изцяло покривна
  • Цена - 2,5 лв. за 1 бр.

Предимства:

  • Когато е мокра, може да я използвате за много добър дневен грим който да е едва забележим, поради много доброто блендване което прави
  • Когато е суха е идеална за вечерен грим с по-голяма покривност, можете да скриете дребните недостатъци като пъпки, петна и пр.
  • Много добре смесва продуктите под очите - коректор и фдт, без да ги натрупва излишно.
  • Прави страхотен контур и руж

Недостатъци:

  • Попива много от продукта, ако е течен и така отива много "фира".
  • За по неподдържана кожа (с много сухи и загрубели участъци ), не е добра идея, защото като чели ги подчертава още повече, въпреки основата и овлажнителите.
  • Губи се усещане за натиск.


Оценка: 5 от 6


Съвети:

  • Освен за нанасяне на кремообразни и течни продукти, можете да го пробвате с пура, отново с потупващи и притискащи движения по кожата. Така ще наслоите и запечатате по-добре местата на които я поставите.
  • За да стане по бърз грима нанесете директно продукта върху лицето и тогава започнете да го разнасяте.


---------------------------------------

xo xo Elektra make up

---------------------------------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...