3 септември 2014 г.

NIVEA Repair & Beauty Lip Balm

Здравейте,

Искам да ви покажа една моя сравнително нова покупка, но не нов продукт на пазара. Може би доста от вас вече са се сблъсквали с този продукт и имат опит с него. Аз като фен на балсамите за устни реших да не пропускам ревю относно такъв. 


Ползвала съм доста други видове балсамчета на марката и съм остава сравнително доволна, но никога впечатлена. И този продукт не изневери на досегашните ми усещания. Реших да си го купя тъй като чух и четох доста позитивни мнения за него и се чудех защо не съм го пробвала до сега :)
Както вече казах не съм никак впечатлена, има леко хидратиращо и придава приятен розов отенък, но не бих могла да потвърдя обещания ефект от фирмата. Трябва да го нанасяш наистина доста често за да има ефект, а на мен лично това ми е досадно, а и имам чувството че колкото повече трябва да нанасям един продукт, толкова по-бързо кожата ми свиква с него и спира да действа изобщо. Аз имам проблемни устни и още по-проблемен навик да ги чопля и ям постоянно и точно за това имам нужда от наистина интензивна грижа. Споменавам този факт защото все пак за хората с нормални устни това може би бил чудесен продукт, но за съжаление не отговаря на моите нужди.


Все пак в заключение ще кажа че ми харесва, просто го ползвам по-рядко и по между други балсами за да няма този ефект на привикване. Нося го в дамската ми чанта, за моментите когато имам нужда от малко цвят, но не като от червило. Определено го препоръчвам за хора чиито устни се напукват само понякога от определени атмосферни условия, а не като моите постоянно.


Характеристики:

  • Име - NIVEA Repair and Beauty
  • Цвят - много бледо розово
  • Консистенция и форма - стик, маслообразен
  • Аромат - лек приятен
  • Грамаж - 4,8 гр./5,5 мл.
  • Цена - 4,80 лв.


Предимства:

  • Приятен цвят
  • Чудесен за в дамската чанта, балсамче с лек цвят
  • Овлажнява устните
  • Облекчава усещането за сухота и болка, когато има такава


Недостатъци:

  • Не подхранва и не възтановява


Моята оценка: 4 от 6


---------------------------------------

xo xo Elektra make up

---------------------------------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...