3 септември 2014 г.

THE BODY SHOP - Body Butters

Здравейте, прекрасни

Искам да ви покажа една моя много разумна покупка, която направих от магазина на борда на България Ер. За съжаление не си спомням колко пари дадох за този комплект, но като го сметнах видях че излиза доста изгодно като цена.


THE BODY SHOP - Body Butters. Един много любим продукт на много дами по света. В този сет има 4 различни вида масла за тяло което за мен беше добре тъй като до преди това не си бях купувала нищо на марката и не знаех кой аромат би ми допаднал. Е в крайна сметка се оказа, че всички ми харесват, но все пак е добре когато имаш избор.




В комплекта са включени:
  • Shea Body Butter 
  • Mango Body Butter
  • Moringa Body Butter
  • Coconut Body Butter

Ароматите им са наистина страхотни, можете да се "дрогирате" с тях. Освен тези разбира се, марката разполага с какви ли не разновидности. Усещането от нанасянето е наистина като че все едно се мажеш с масло, което е добре за почитателите на по-плътните кремове за тяло. Иначе може и да ви е малко досадно докато го размажете, но пък си заслужава труда. Овлажняват кожата на тялото за целия ден. Аз го слагам предимно на краката тъй като те са ми по-сухи и съм много доволна от СПА ефекта който имат върху тялото и съзнанието ми :)



Първото масло за тяло е с масло от ший (шеа), който както си го казва. Ароматът е много интересен, определено не мирише на типичното масло от ший. Има някаква добавка, но не мога да кажа каква. Консистенцията е по-твърда от другите 3 масла все едно е масло извадено преди малко от хладилника, леко омекнало вече. 


Не съм сигурна дали имам любимо масло, но ако имах може би щеше да е това - маслото с манго. Едно на ръка, че аромата му е толкова екзотичен, че ме отвежда някъде далеч на някой плаж, а и самата му консистенция е може би най-леката и най-приятна от на четирите, най-лесна за нанасяне, точно кремообразна.


Това е най-странният аромат от всичките - Moringa. Честно, не знам как се превежда това. Но поне по това което е отпечатано на опаковката е някакво цвете наподобяващо кокиче. От началото мисля, че ми беше най-малко любимият, но след известно време и той почна да ми харесва. Някак пристрастяващо действат тези аромати. Но също така има един момент в който може да се прекали с тях и да ти станат даже отблъскващи, за това по-добре не прекалявайте :). 


И последното е кокосовото масло. Средна консистенция разтопено масло. Страхотен аромат. Какво повече да кажа :) Аз по принцип не се мажа много по тялото с каквото и да било, но в моментите кога ми се прииска да го направя си имам чудесен набор от масалца за тяло, които обичам да използвам. И определено мисля да пробвам и другите им аромати!



Характеристики:

  • Име - THE BODY SHOP - Body Butters
  • Консистенция - маслена - кремообразна
  • Аромати- моринга, масло от ший, манго и кокос
  • Грамаж - 50 мл./ 48 гр.
  • Цена - между 12 и 16лв.



Предимства:

  • Страхотни аромати
  • Много приятна концистенция на допир
  • Хубава и удобна опаковка за носене дори в дамска чанта
  • Овлажнява добре кожата





Недостатъци:

  • Оставя леко мазно усещане
  • Не можеш да се облечеш веднага
  • Размазва се малко трудно




Моята оценка: 5,5 от 6


---------------------------------------

xo xo Elektra make up


---------------------------------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...